Det er vigtigt, at du planlægger virksomhedens indhold frem i tiden. En god tommerfingerregel er, at du planlægger det kommende kvartal. Mulighederne og mediebilledet kan hurtigt ændre sig, så de “gamle” dage med 12 måneders planlægning eksisterer, set med mine øjne, ikke længere.
Jeg har også lavet en PDF udgave for 1. halvaar 2022 og 2. halvaar 2022, som er lavet via kalendersiden.dk som er genial til den slags. Vil du selv redigere den, så kan du hente de datoer og tekster jeg har brugt her (.txt fil)
Der er mange forskellige datoer, begivenheder, m.m. som kan give mening for din virksomhed. Lad værre med at falde i fælden og bruge samtlige dages begivenheder. Husk at tage messedatoer, modeuge, m.m. med ind i planen så det giver mening.
Du må bruge planerne som du vil og ændre dem helt som du har lyst, men smid gerne en besked, hvis du har glæde af den – eller endnu bedre: den del med dit netværk.
Online version for 2022 er under udarbejdelse – se evt online content marketing plan for 2021 til inspiration (Google Sheets format)
Hvad skal du have styr på, inden du laver indhold?
Kort sagt – din strategi. Eller som jeg siger her i Vestjylland – din plan. Du kan få min vinkel på en Facebook plan eller LinkedIn virksomhedskøreplan.
Hvordan planlægger man indhold i 2022?
I 2019 lavede jeg et blog indlæg om planlægning af indhold for 2019. Det kræver, at du opretter en gratis profil for at læse hele artiklen, men meget af det er stadig aktuelt
Brug for mere viden?
Kasper Hundebøl Hamann
Mobil: +45 29 92 80 29
Mail: kasper@hamann.dk
Netværk: Linkedin
Facebook: Hundebøl Hamann Aps
Vil du med på kursus?
Har du brug for et kursus i noget af ovenstående så tilbyder jeg virksomhedstilpassede kurser – eller du kan deltage på et af mine åbne kurser.
Du finder de aktuelle linkedin og facebook kurser her