Facebook strategi – kom igang med Facebook

Dette Facebook Strategi kursus er målrettet dig, som enten lige har oprettet en Facebook side eller som har brug for løfte din sides effekt.

Kurset gennemgår step by step Facebook strategi køreplanen som du naturligvis kan downloade og kigge igennem inden kurset. Planen sendes også når du tilmelder dig kurset + udleveres som print på kurset.

Hvorfor skal du deltage?

Du skal deltage på strategikurset, hvis du ønsker at kickstarte og komme i gang med en målrettet og struktureret Facebook indsats.

Hvad lærer du på kurset?

Du kommer helt konkret til at arbejde med dit mål med at være på Facebook. Samtidig dykker vi ned i at definere, hvem din kernemålgruppe er. Jo bedre du har defineret din målgruppe – des lettere kan du målrette både dine opslag, annoncer og dine budskaber til de potentielle kunder du gerne vil have i din forretning.

Vi dykker ned I, hvad der er relevant for din virksomhed at måle Facebook indsatsten på – således at du hver måned kan evaluere jeres Facebook indsats og justere efterhånden som du bliver endnu klogere på din målgruppe. Vi kigger kort på, hvordan du kan måle både organiske opslag og annoncer direkte på Facebook. Vi kigger også lidt på, hvordan du kan måle på din virksomheds samlede digitale indsats med fx. Google Analytics.

Du kommer til at arbejde med de andre kursister i små grupper, når vi ud fra din virksomheds overordnede mål skal kigge på, hvilket indhold der giver mening for din virksomhed at poste og køre annoncering på.

Hvem kan deltage i kurset?

Alle der har – eller påtænker at starte en Facebook virksomhedsside op.

Dette er en workshop hvor vi arbejder med strategien og ikke lavpraktisk med din Facebook side. Ønsker du konkrete værktøjer til at arbejde med din annoncering – så er fortsættelsen til dette enten grundkurset i Facebook annoncering eller Facebook annoncering for øvede

Hvordan foregår det?

Underviseren gennemgår Facebook strategiplanen og alle deltagere byder ind og arbejder med deres egen virksomheds indsats. Der er naturligvis sparring fra underviseren undervejs og mens der arbejdes i mindre grupper omkring indhold.

Det hele forklares på godt vestjysk. Helt nede på jorden og uden du behøver have kendskab til marketing fagtermer.