Kom i gang med Facebook og Instagram annoncering – online forløb

Dag 1: 28. januar, Dag 2: 9. februar - begge dage fra 8:30 - 11:30

Dette kursus i Facebook annoncering er målrettet dig, som vil lære, hvordan man kommer igang med annoncering på Facebook.

Kurset foregår online via Zoom, og alle deltagere kan se med og stille spørgsmål undervejs.

Kurset foregår af 2 omgange. Fordelt over 2 dage. Varigheden er 3 timer pr kursus dag inkl. kort pause.

Hvorfor deltage?

Du skal deltage på kurset, hvis du ønsker at nå længere ud til dine kunder og potentielle kunder på Facebook og Instagram ved hjælp af betalte annoncer.

Hvad lærer du på kurset?

Du lærer helt lavpraktisk at opsætte relevante målgrupper i annonceadministratoren på Facebook, og kigger på hvordan du opbyggerne en annonce, der kan vises til målgruppen på både Facebook og Instagram.

Du får naturligvis input fra underviseren til, hvordan du kan opbygge selve annoncen og dermed fange kundernes opmærksomhed endnu bedre.

Agenda for kursus dag 1

08:30 – 08:45 Velkommen til
08:45 – 09:00 Kort intro til annoncering
09:00 – 09:30 Målgrupper (Gemte)
09:30 – 11:20 Opbygning af konkret annoncekampagne (med en video)
11:20 – 11:30 Tak for i dag + en lille opgave til næste gang

Agenda for kursus dag 2

08:30 – 08:50 Opsummering fra sidst og tid til spørgsmål?
08:50 – 09:20 Flere annonceformater
09:20 – 09:50 Evaluering af kampagner – hvad virkede?
09:50 – 10:30 Flere målgruppe muligheder – brugerdefinerede og kopi
10:30 – 11:15 Ny kampagne opsætning
11:15 – 11:25 Tid til spørgsmål
11:25 – 11:30 Tak for denne gang

Forudsætninger for at deltage

Det er en forudsætning, at du allerede har oprettet en annoncekonto. Se evt. guide til oprettelse af en Facebook annoncekonto.

Ligeledes er det en forudsætning, at du har en kørende Facebook side og evt. også en Instagram Business konto, som er knyttet til din Facebook side.

Der vil være en fordel, hvis du inden kurset har gjort dig tanker omkring virksomhedens strategi og også hvilket indhold og annoncer du vil arbejde med. Til inspiration kan du hente min Facebook strategi køreplan

Hvordan foregår det?

Kurset er “hands on” – underviseren viser dig, hvordan du gør LIVE i Facebooks annonceadministrator, mens du selv prøver kræfter med din virksomheds annoncekonto.

Det hele forklares på godt jysk. Helt nede på jorden og uden du behøver have kendskab til marketing fagtermer.

Hvad koster det?

Prisen er ialt 995 DKK ex. Moms for at deltage på begge dage.

Vil du vide mere om Facebook annoncering? Så kontakt mig endelig med dine spørgsmål

Tilmeld dig kurset

NYE DATOER PÅ VEJ

Mød din underviser

Kasper arbejder både strategisk og lavpraktisk annoncering på både Facebook, Linkedin og Instagram for en række kunder i eget firma Hundebøl Hamann ApS.
Kasper er en erfaren underviser, der har undervist en lang række danske og udenlandske virksomheder.
Kasper Hundebøl Hamann har siden år 2000 år arbejdet med digital tilstedeværelse og ved hvad der en god effekt og bundlinje.

Hvad siger tidligere kursister?

Se hvad tidligere deltagere udtaler om Kasper Hundebøl Hamanns kurser

Detaljer og vigtige info

Hvad koster det?

Prisen er 995 DKK ex. moms.

Husk

Du deltager online via Zoom. Sørg for at have programmet installeret på din PC eller Mac, så du kan arbejde med din Facebook annoncekonto undervejs.
Det anbefales at have browseren Chrome installeret, da det virker bedst i annonceadministratoren.

Det er også vigtigt, at du har materiale klar til annoncen og du har tænkt over dit budskab.
Hav en video klar i formatet 1080 x 1080 eller 1080 x 1350. Alm bredformat 1080 x 1920 kan også bruges.

Det er et krav for din deltagelse på kurset, at du har en virksomhedsside oprettet, som er live på Facebook. Ligeledes skal du inden kursus start oprette en annoncekonto. Om du har 100 eller 10.000 følgere er underordnet.