Køreplan for LinkedIn

En strategisk plan for din virksomheds tilstedeværelse på LinkedIn

Har du brug for, at få sat retning og struktur på din LinkedIn indsats?

Få mere end 19 års online marketing erfaring, kogt ned til en plan for din virksomheds LinkedIn indsats.

Planen hjælper dig på en struktureret måde, med at definere virksomhedens LinkedIn strategi og hvad du ønsker at opnå, ved at være aktiv på LinkedIn.

Hvad du bør måle din indsats på? Hvem skal du målrette dine annoncer og opslag til? og i det hele taget, idéer til at få skabt indhold og overvejelser om budget, samt hvem der er ansvarlig for hvad.

Hvad opnår du ved at udfylde LinkedIn strategiplanen?

Planen giver det overblik og den struktur, som mange virksomheder har brug for, inden de opretter en virksomhedsside på LinkedIn og begyndner at lave opslag og annoncer.

Den sikrer, at alle i ledelsen og marketingafdelingen er enige om målet og I har noget at styre efter.

Kort sagt: Køreplanen gør det lettere for din virksomhed, når du skal igang med at eksekvere jeres LinkedIn indsats.

Hvad indeholder Linkedin planen?

  • Virksomhedens mål med at være på LinkedIn?
  • Hvad måler I LinkedIn indsatsen på?
  • Hvem er kernemålgruppen I skal kommunikere med?
  • Idéer til indhold
  • Hvor finder I relevant indhold?
  • Hvor ofte vil vi poste indhold og annoncere?
  • Månedligt budget til annoncering og produktion af indhold
  • Planlægning af opslag og annoncer på ugebasis
  • Egne noter
  • Feedback

Modtag køreplanen på mail

Udfyldt felterne på linket og bliv tilmeldt maillisten. Du modtager herefter LinkedIn køreplanen som PDF og Word.

Modtag planen