Pris for hjælp til virksomhedens sociale medier

Hvad koster det at få hjælp til markedsføringen på de sociale medier?

Prisen er relativ, og det handler i virkeligheden om, hvilken værdi jeg og social media indsatsen bidrager med til din forretning. Hvis du får mere relevant trafik på dit website, betyder det kroner i kassen. Hvis du via min rådgivning får opbygget en god profil på LinkedIn eller skabt en god dialog på Facebook og dermed bliver mere synlig. Så giver det flere kunder i butikken på den lange bane. Det betyder igen, at jeg har gjort mit arbejde godt og dermed er min sparring pengene værd.

Timebasis: betal efter forbrugt tid

Min timepris er 950 gode danske kr. Og du kommer langt, med få timers sparring!

Den pris er ekskl. moms, men inklusiv min konstante indsats for at holde mig, og dermed mine kunder, opdateret med den nyeste og mest relevante viden inden for min branche. Derfor er det langt fra alle mine arbejdstimer, jeg kan fakturere. Det koster selvfølgelig ikke noget at få en snak om dine muligheder, Du er velkommen på kontoret i Esbjerg til en kop kaffe og ellers kigger jeg meget gerne forbi din virksomhed til en uforpligtende snak.

Fast 6 måneders aftale skaber mere sammenhæng

Der er efterhånden en del af mine kunder, der er glade for at lave en fast månedlig aftale på social medie annoncering og sparring. Det betyder, at jeg hver måned håndterer og optimerer deres annoncering, således at kunderne for mest værdi for annoncebudgettet.

Læs mere om marketingpakken

Køb klippekort og spar på timeprisen

25 timers klippekort: 19.500 DKK ex. Moms
50 timers klippekort: 37.500 DKK ex. Moms
100 timers klippekort 69.500 DKK ex. Moms

Betales ved indgåelse af aftalen. Der klippes pr. påbegyndt kvarter. Gyldigt i 12 måneder.

Hvad koster det at komme i gang?

En del af mine kunder, har i første omgang brug for at få sat struktur og retning på deres Facebook, LinkedIn eller Instagram indsats.

Her holder jeg en strategisk workshop, som munder ud i en konkret strategi/køreplan for virksomhedens indsats på sociale medier. Og min indre nørd tænker naturligvis sammenhængen med website og øvrig annoncering med ind. Typisk koster en opstarts workshop ml. 5.000 – 9.500 kr.

I tvivl om dine behov – book et uforpligtende møde

Kontakt mig og lad os få en snak om dine behov og dine muligheder. Det er naturligvis gratis og uanset hvad, garanterer jeg dig, at du får værdi af vores uforpligtende snak.

Workshop og foredrag om LinkedIn eller Facebook

Jeg har efterhånden afholdt rigtig mange kurser i både LinkedIn og Facebook, hvor kursisterne klædes på til at implementere helt konkrete tiltag i virksomhederne, som gavner bundlinjen. Vil du gerne lære sammen med andre, kan du læse mere om mine foredrag og kurser i sociale medier.