Det er perfekt for os at have en sparringspartner

Musikhuset Esbjerg kommunikerer ud til en meget bred målgruppe, og de får hjælp af Kasper Hundebøl Hamann til at blive bedre på de sociale medier.

Du kan opleve alt fra rock til opera og stand-up comedy i Musikhuset Esbjerg, som hvert år lægger rammer til 250-300 kultur- og erhvervsarrangementer, og det årlige besøgstal udgør omkring 135.000 gæster. Når man vil ramme så mange forskellige mennesker med mange forskellige budskaber, så skal kommunikationsafdelingen også jonglere med flere medieplatforme. Hos Musikhuset Esbjerg har Kasper Hundebøl Haman blandt andet hjulpet dem i gang med Facebook annoncering med et kursus:

Vi ville i gang med en mere målrettet annoncering på Facebook, og Kasper fik sat os rigtigt godt ind i de basale funktioner, så vi havde et godt udgangspunkt for vores videre arbejde, siger Kasper Søbye Sølvsten, der er kommunikations- og marketingmedarbejder i Musikhuset Esbjerg.

Et konstruktivt svar

Efterfølgende har Hundebøl Hamann hjulpet afdelingen med opsætning af Google Analytics, vejledning omkring LinkedIn samt den spæde start med Google Ads. Han fungerer som afdelingens ”livline”, når de støder på nye udfordringer med de sociale medier:

– Vi er gode til at skabe indhold til de sociale medier, men den tekniske del bag ved er ikke vores spidskompetence, og så det er perfekt at have Kasper som sparringspartner. Vi får altid et konstruktivt svar, og han er god til at hjælpe os videre med de konkrete problemer, vi står med. Han deler ud af sin viden, så vi bliver mere og mere selvkørende, fortæller Kasper Søbye Sølvsten fra Musikhuset Esbjerg.

Kasper Søbye Sølvsten, kommunikations- og marketingmedarbejder Musikhuset Esbjerg

Her kan du se et udsnit af de kunder jeg arbejder med