Har du brug for, at få sat retning og struktur på din Meta annonce indsats?
Her får du mere end 25 års digital erfaring, kogt ned til en plan for din virksomheds annonce indsats på Metas kanaler – Instagram og Facebook.
Planen hjælper dig med at definere din overordnede annoncestrategi og hvad du reelt ønsker at opnå, hvad du bør måle din indsats på, hvem du skal målrette dine annoncer til, idéer til at få skabt indhold og overvejelser om budget, samt hvem der er ansvarlig for hvad.
Til dig der tænker – det er fint med din salgstekst – jeg vil gerne bare…
Hvad opnår du ved at udfylde strategiplanen?
Planen giver det overblik og den struktur, som mange virksomheder har brug for, inden de sætter gang i en indsats med annoncering på Facebook og Instagram .
Den sikrer, at alle i ledelsen og marketingafdelingen er enige om målet og I har noget at styre efter.
Kort sagt, så gør planen det lettere for din virksomhed, når du skal igang med at eksekvere på din Facebook indsats.
Hvad indeholder Meta strategiplanen?
- Virksomhedens mål med at være på Facebook/Instagram?
- Hvad måler I annonceindsatsen på?
- Hvem er kernemålgruppen I skal kommunikere med?
- Hvor ofte vil vi annoncere?
- Hvor finder I relevant indhold?
- Planlægning af opslag og annoncer på ugebasis
- Budget til annoncering og produktion af indhold