Samarbejdspartnere med hånden på kogepladen
Ja ok. Det lyder måske banalt, men det er altså vigtigt med folk der brænder for det arbejde de arbejder med.
Jeg har flere super dygtige samarbejdspartnere og fælles for dem alle er, at de driver deres egen forretning. Deres indsats er altså afhængigt af, at de hver dag leverer resultater. Med andre – de har hånden på kogepladen.
Uanset om du skal bruge video, sælgende tekster, ny hjemmeside, grafik, Google Ads eller YouTube Ads, så har jeg siden jeg startede i branchen tilbage i år 2000 opbygget et super stærkt netværk af spidskompetencer.
Google Ads
– annoncering via fx Google Shopping, YouTube, Display Ads eller ?
Min knivskarpe samarbejdspartner Christian fra Marketers Monday er min GO TO GUY når mine kunder skal have lavet Google Annoncering. Vi har mange fælleskunder og holder derfor løbende status møder og sparrer omkring indsatsen. Vi ser typisk en god sammenhæng på både Facebook og Google Ads hvis vi skruer op for “den modsatte” kanal.
Tag endelig fat i Christian Sigersted, hvis du har brug for hjælp til Google Ads.
Grafisk
– Der er ofte noget forskel i den tilgang grafikeren har til en opgave. Derfor har jeg flere super kompetente grafikere, med hver deres spidskompetencer og fokusområde.
Quantity Digital – når det handler om webdesign og konverteringsoptimering.
Video
– Der er næsten ikke noget der slår en super skarp video til annonceringen. Igen, så er tilgangen her forskellig, men fælles for alle er, at de er super kompetente og vant til at levere i de formater, m.m. jeg skal bruge for at annoncere på LinkedIn, Facebook, Instagram eller TikTok.
Faktisk klipper jeg også selv en del af annoncevideoerne ud fra mine kunders eksisterende materiale og jeg skyder i øvrigt også videoerne til min egenmarkedsføring, så jeg udfordrer og inspirerer gerne på, hvad der virker.
2B Connect – tænk reklamefilm, skuespillere og video med en super kreativ tilgang, der også kan bruges til andet end “bare” de sociale medier. Bo har været i gamet i rigtig mange år.
Format – Storytelling med et kreativt twist.
Frufo – (Både fotos og video) Her tænkes den kreative grafiske vinkel med ind i produktionen.
Laurits Boile – specialiseret i produktion af video content til virksomheder, som konsulenter og rådgivere, der lever af at sælge deres viden til andre virksomheder.
Tekster, organiske opslag og nyhedsbreve
– Knivskarpe tekster, kan varme dine kunder op i et nyhedsbrevsflow, eller give dem det sidste skub og konvertere dem til betalende kunder.
Contentsnedkeren – Ninna har specialiseret sig i nyhedsbreve og har styr på din SEO, så dit organiske indhold også er tænkt igennem. Nåh ja, og så hjælper hun også kunderne med rent faktisk at få indholdet ud at leve organisk på LinkedIn.
Teksthåndværk – Kirsten hjælper ofte når jeg lige har brug for en god annoncetekst, eller bare et andet take på mine annoncer. Hun skriver også nogle af mine egne cases, og så hjælper hun med fast indhold og artikler på et par af mine kunder.
Nanna Sondrup – hende er du måske stødt på, når hun holder kursus om content på LinkedIn rundt om i landet. Hendes samarbejder jeg også med på flere kunder og sammen kombinerer vi de organiske opslag med annoncering. Det er en win win fra begge verdener.
Hjemmeside og landingpages
Digitalist, Janus er min go to guy på både shops og websites. Han er en mester i kode og ja, det er ham jeg ringer til, når jeg selv tror jeg stadig kan kode og ødelagt noget på mit site 😂
Et stærkt netværk
Jeg vil vove den påstand, at jeg via mit netværk kan hjælpe dig videre til enhver tænkelig digital opgave, så tøv ikke med at række ud.