Tibberup Høkeren - Målrettet annoncering for specialbutik med bredt produktsortiment
Tibberup Høkeren er en specialbutik beliggende i Helsingør med tilhørende webshop. Butikken har et stærkt koncept, men med et produktsortiment, der favner utroligt bredt – her kan man finde alt fra køkkengrej og toiletinventar, til tøj, maling og sæber.
Kunden ønskede derfor hjælp til at få knækket koden til annoncering på deres sociale medier – Pinterest, Facebook og Instagram.
Tibberup Høkeren er supergode til at levere indhold til de forskellige kampagner i form af små videoer, produktfotos m.m., som jeg optimerer på og anvender til at køre målrettede kampagner for både webshoppen og den fysiske butik. Det bliver derfor en god cocktail af både dynamiske produktannoncer, videoer og fx helt traditionelle karruselannoncer.
I samarbejde med Christian fra Marketer’s Monday, som hjælper med Google Ads, dykker jeg ned i data og analyserer kundernes adfærd – for på den måde hele tiden at optimere indsatsen, så vi skaber de bedste resultater for Tibberup Høkeren.
Det siger Tibberup Høkeren om samarbejdet:
”Kasper er rigtig god til at forstå vores forretning. Vi er nemlig lidt af en blandet landhandel med mange forskellige typer af varer, som rammer en bred målgruppe. Det har tidligere været en udfordring for os og svært at gennemskue, hvordan vi bedst målretter annoncerne uden blot at køre annoncering på en enkelt produkttype. Dét kan Kasper i den grad. Han formår at tænke ud af boksen og twiste annonceringen og markedsføringen på en måde, som skaber øget trafik og omsætning til både vores webshop og vores fysiske butik. Vi er superglade for samarbejdet.”
Nanna – indehaver af Tibberup Høkeren
Mere end ”bare” SoMe-annoncering – et værdifuldt samarbejde med to eksperter inden for online annoncering
For mig handler det om at gøre det muligt for kunden at udnytte alle muligheder inden for annoncering – både på sociale medier, men også via Google Ads. De to områder styrker hinanden, og dermed giver det øget synlighed for kunden. Netop derfor indeholder arbejdet med Tibberup Høkeren også et samarbejde med Christian fra Marketer’s Monday, som står for al annoncering via Google Ads.
”Det sker ofte, at Kasper og Christian får stillet nogle relevante spørgsmål og kommer med indspark, som får os til at tænke en ekstra gang over, hvad det egentlig er, vi vil. Den gode dynamik og flowet i måden de to arbejder på, gør samarbejdet let og uproblematisk,” fortæller Nanna